Nejsem ajťák, fakt je to pro mě osobně úplně jinej svět. Já vyučenej kuchař žejo a mám se tam jako zajímat vo to, jak funguje internet. U minulý firmy byl trošku problém s tím, že na telefonu byli jenom přes týden a nějak od 8 do 16 hodin. To bylo docela blbý, protože jak se něco dělo, nebo jsem potřeboval s něčím pomoct, tak většinou bylo o víkendu, protože přes týden opravdu nemívám čas. Takže jsem měl prostě útrum a konec. Naštěstí existuje i firma banan.cz . Ti borci maj podporu na mailu, chat a telefonu 24 denně 7 dní v týdnu. Služby taky nemaj drahý, proto jsem k nim všechno nechal převést a o víkendu se na ně vždy obrátím. To je docela výhoda, hlavně pro nás experty, co si s těmahle věcma neví rady. Ale co, však si to platím, tak si myslím, že na nějaký ten dotaz mi odpověď dát můžou, no ne? Takže banan.cz , nic jinýho.